سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الکترود

سایت پروژان بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید الکترود و فروش ابزارالات می‎باشد.

در ادامه مطابق با اطلاعات موجود در این صایت به معرفی الکترود می‎پردازیم

الکترود جوشکاری

الکترود

 

انواع مختلفی از الکترودهای جوشکاری دسترسی دارند . هر کدام از آن‌ها ویژگی‌هایی دارد که آن را برای کاربرد خاصی ایده‌آل می‌سازد . در کاربردهای جوشکاری ، الکتریسیته از طریق الکترود کشیده می‌شود و جرقه برق را در نوک الکترود ایجاد می‌کند . زمانی که قوس الکتریکی به نوک یک الکترود بر روی قطعه کار کشیده می‌شود ،welds   ایجاد می‌شوند . بسیاری از انواع الکترودها ذوب می‌شوند و به قطعه کار انتقال می‌یابند و یک پرکننده فلزی ایجاد می‌کنند در حالی که برخی دیگر ذوب نمی‌شوند و یک مکان برای یک قوس الکتریکی ایجاد می‌کنند .

انواع الکترود

الکترودها 6010

این نوع الکترود اغلب برای جوشکاری کلی به کار می‌رود که هیچ ویژگی خاصی ندارد . آن‌ها همچنین در تجهیزات کشاورزی , لوله‌کشی , آهن کاری و جاده استفاده می‌شوند . با توجه به اخبار وب فلزی , الکترودهای شانه‌ای شکافی را با حداقل مقاومت کششی در حدود 190پوند در هر اینچ مربع ( psi ) ایجاد می‌کنند . جوشکاری می‌تواند این نوع الکترود را در هر موقعیت برای ایجاد جوش مناسب نگه دارد . الکترودها برای استفاده تحت جریان مستقیم ( dc ) طراحی شده‌اند . با توجه به نکات و ترفندهای جوشکاری , دو الکترود حاوی روکش بیرونی سدیم سلولز هستند.

خرید الکترود

الکترود 6013

استفاده از الکترودها نسبتا ً آسان است . آن‌ها یک کمان نرم‌تر ایجاد می‌کنند که برای استفاده بر روی ورقه فلزی ایده‌آل است . این نوع الکترود اغلب برای تعمیر کلی مواد نازک‌تر استفاده می‌شود . با توجه به اخبار وب فلزی , جوش الکترود در اطراف یک مقاومت کششی حداقل psi را ارائه می‌دهد . این الکترودها می‌توانند در هر موقعیت نگهداری شوند و تحت جریان متناوب یا متناوب ( ac ) مورد استفاده قرار گیرند . الکترودهای شانه‌ای با توجه به نکات و ترفندهای جوشکاری , یک روکش بیرونی پتاسیم تیتانیا را نشان می‌دهند .

خرید الکترود

الکترود 7018

الکترود 7018اغلب " الکترود پایین هیدروژن " نامیده می‌شود که دارای پوشش رطوبتی پایین است که سطح هیدروژن را کاهش می‌دهد که به جوش می‌آید . این نوع الکترود ، نقاط جوش با کیفیت بالا ، نقطه جوش مقاوم در برابر ترک را با نفوذ متوسط تولید می‌کند . این الکترودها باید قبل از استفاده خشک بمانند . به گفته شبکه فلزی، حداقل مقاومت کششی تولید شده توسط این نوع الکترود حدود 70، 000 psi می‌باشد . علاوه بر این الکترودها نیز می‌توانند در هر موضعی در هنگام جوشکاری نگه داری شوند . الکترودهای 7018برای فعالیت تحت جریان‌های مستقیم و یا جریان‌های متناوب طراحی شده‌اند . با توجه به نکات مربوط به جوشکاری ، این نوع الکترود ، پودر آهن ، روکش بیرونی هیدروژن کم است .

خرید الکترود


 

منبع:

https://sciencing.com/types-electrodes-used-welding-6854194.html